REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.goblet.pl
01.01.2023
Sklep internetowy, działający i dostępny pod domeną www.goblet.pl, stanowi własność firmy "Goblet" Mirosław Kretkowski wpisanej do ewidencji działalności gospodarczej Prezydenta Miasta Poznania pod numerem ew.70589, zarejestrowanej w Inowrocławiu, ul. Jacewska 46/2 prowadzącej działalność gospodarczą w Poznaniu, ul.Chartowo 31,o numerze NIP:556-112-19-27, REGON 02476768.
tel. 606 887 979; 606/ 690 680 ,
e-mail: goblet@goblet.pl,
konto bankowe:
Goblet Mirosław Kretkowski
ul. Jacewska 46/2
88-100 Inowrocław
SANTANDER BANK 27 1090 1362 0000 0000 3610 2514
Adres do korespondencji, pod który należy kierować zwroty, reklamacje oraz wszelką korespondencję :
Goblet Mirosław Kretkowski
ul. Chartowo 31, 61-245 Poznań
I. ZNACZENIE POJĘĆ UŻYTYCH W REGULAMINIE
- Sklep internetowy-serwis internetowy dostępny pod adresem www.goblet.pl, z wykorzystaniem którego Klienci dokonują zamówień.
- Klient-osoba fizyczna, prawna, bądź organizacja, której przepisy przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia z wykorzystaniem Sklepu Internetowego www.goblet.pl i/lub która korzysta z usług prowadzonych przez serwis www.goblet.pl np. Newsletter, Rejestracja Konta.
- Sprzedawca-firma "Goblet" Mirosław Kretkowski wpisana do ewidencji działalności gospodarczej Prezydenta Miasta Poznania pod numerem ew.70589, zarejestrowana w Inowrocławiu, ul. Jacewska 46/2 prowadząca działalność gospodarczą w Poznaniu, ul.Chartowo 31 o numerze NIP:556-112-19-27, REGON 02476768. Właściciel serwisu www.goblet.pl
- Konsument-zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta ( PNPK)-oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Dostawca - podmiot z którym współpracuje sprzedawca w zakresie dostawy towarów zamówionych przez Klientów.
- Towar-produkt przedstawiony za pomocą strony internetowej sklepu www.goblet.pl., mogący być przedmiotem umowy sprzedaży.
- Zamówienie–oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj, cenę i liczbę towaru.
- Umowa-oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
- Konto Klienta - indywidualne dla każdego Klienta konto/panel, uruchomione na rzecz Klienta, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji, a tym samym zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta.
- Dni robocze-dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Regulamin-niniejszy regulamin, dotyczący świadczenia usług w ramach Sklepu Internetowego www.goblet.pl
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Klientem serwisu www.goblet.pl może być pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca, którzy zarejestrują się w bazie danych sklepu jako Klient posiadający unikatowy login i hasło i wypełnią formularz zamówienia, jednakże możliwe jest dokonywanie zakupów bez rejestracji pod warunkiem podania danych niezbędnych do realizacji zamówienia, zapoznania się z regulaminem i jego akceptacją.
- Administratorem Sklepu Internetowego oraz Sprzedawcą jest firma „Goblet” Mirosław Kretkowski.
Korzystanie z serwisu www.goblet.pl odbywa się na zasadach określonych niniejszym Regulaminem sklepu. - Sklep Internetowy www.goblet.pl zastrzega sobie prawo do dodawania, usuwania towarów, modyfikacji ich cen oraz terminów realizacji zamówień, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i tworzenia ofert specjalnych oraz wprowadzania zmian w regulaminie zakupu celem dostosowania go obowiązujących przepisów prawa oraz warunków technicznych sklepu.
- Sklep Internetowy stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów z serwisu internetowego www.goblet.pl, zapisywane są na dysku twardym urządzenia końcowego Klientów. Stosowanie plików cookies nie niszczy, ani nie powoduje zmian na urządzeniach końcowych Klientów, a ma jedynie na celu poprawienie działania serwisu internetowego www.goblet.pl. Klient może wyłączyć działanie plików „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia przy pomocy którego korzysta z internetu. Wyłączenie mechanizmu działania „cookies” może być przyczyną utrudnień lub może uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu internetowego.
- Wygląd towarów może nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciach, gdyż nie zawsze na zdjęciu udaje się w 100 % odwzorować rzeczywisty wygląd przedmiotu, jednakże Sklep www.goblet.pl dołoży wszelkich starań, aby zdjęcia jak najdokładniej oddawały rzeczywisty wygląd towarów.
- Zdjęcia wykorzystywane w sklepie internetowym www.goblet.pl są własnością firm/producentów będących dostawcami towarów oferowanych w sklepie www.goblet.pl bądź firmy Goblet i nie mogą być kopiowane i wykorzystywane do celów komercyjnych bez uprzedniej zgody uzyskanej od właścicieli zdjęć.
- Sprzedawca oświadcza, iż korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną ze względu na publiczny charakter sieci internet może być związane z nieuprawnionym pozyskaniem i modyfikowaniem danych Klientów przez osoby do tego nieuprawnione, w związku z tym Klienci na swoich urządzeniach powinni stosować odpowiednie środki techniczne, które zminimalizują zagrożenie o którym mowa powyżej. W szczególności stosować programy antywirusowe oraz chroniące tożsamość osób korzystających z internetu. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klientów w jakikolwiek sposób, czy to telefonicznie, czy mailowo z prośbą o udostępnienie hasła do konta Klienta w sklepie internetowym goblet.pl
III. REJESTRACJA KLIENTA
- W celu rejesytracji Klient powinien wypełnić formularz znajdujący się na stronie sklepu internetowego www.goblet.pl , oraz potwierdzić rejestrację poprzez kliknięcie w przycisk Rejestrój. W czasie rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło do swojego konta w sklepie internetowym www.goblet.pl. Hasło znane jest tylko Klientowi i nie powinien udostępniać go innym osobom. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie hasła dostępu do konta Klienta w sklepie internetowym www.goblet.pl.
- Podczas rejestracji/wypełniania formularza rejestracyjnego Klient może zapoznać się z Regulaminem i potwierdzić zaakceptowanie jego treści. W przypadku zaakceptowania Regulaminu Klient powinien potwierdzić ten fakt poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym
- Podczas rejestracji Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie właściwego pola w formularzy rejestracyjnym. Usługodawca wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta oraz o tym, kto będzie odbiorcą tych danych.
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne i nie jest warunkiem Rejestracji Konta i realizowania usługi prowadzenia Konta Klienta w skelpie internetowym www.goblet.pl. Udzielona zgoda w każdej chwili może zostać wycofana poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia na trwałym nośniku np. poprzez pocztę elektroniczną na adres dane@goblet.pl lub na adres do korespondencyjny.
- Po tym, jak Klient prześle wypełniony formularz rejestracyjny / kliknie Rejestrój Sprzedawca jak najszybciej wysyła drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Klienta podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji w sklepipe internetowym www.goblet.pl Oznacza to, że w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta. Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta oraz dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.
IV. ZAMÓWIENIE I TOWAR
- Sklep Internetowy znajdujący się pod adresem goblet.pl, służy do prezentacji i dokonywania zamówień towarów przedstawionych na stronie, za pośrednictwem sieci Internet.
- Dopuszcza się możliwość składania zamówień drogą:
mailową na adres : goblet@goblet.pl
lub telefoniczną 606 887 979u - W przypadku składania zamówień drogą telefoniczną, Klient zobowiązany jest do podania wszelkich niezbędnych danych potrzebnych do realizacji zamówienia tj. nazwa ptowaru, model, cechy szczególne np. kolor, cena, forma płatności i dostawy, adres do wysyłki, telefon kontaktowy. Klient, jeżeli jest to możliwe wskazuje również adres korespondencyjny, który posłuży w celu potwierdzenia warunków zamówienia. Sprzedawca podczas składania zamówienia przez Klienta informuje go o łącznej cenie zamówienia, całkowitych kosztach wybranego sposobu dostawy oraz wszelkich dodatkowych kosztach jakie Klient jest zobowiązany ponieść w związku z zawarciem Umowy sprzedaży i realizacją zamówienia. Klient otrzymuje również informacje o danych Sprzedawcy z którym zawierana jest umowa. W tym przypadku złożenie zamówienia następuje podczas połączenia telefonicznego i z tą własnie chwilą dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży.
- Jeżeli Klient składa zamówienie za pomocą poczty elektronicznej, przesyła je na adres podany w pkt.2. W wiadomości Klient podaje informacje dotyczące nazwy towaru, modelu, cech szczególnych np. koloru, ceny, formy płatności i dostawy, adres do dostawy, numer telefonu do kontaktu. Po otrzymaniu od Klienta wiadomości Sprzedający przesyła zwrotnie na adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość zawierającą informację o aktualnych cenach wybranych towarów, możliwych formach płatności i dostawy wraz z jej kosztem oraz wszelkich dodatkowych kosztach jakie Klient jest zobowiązany ponieść w związku z zawarciem Umowy sprzedaży i realizacją zamówienia. Klient otrzymuje również informacje o danych Sprzedawcy z którym zawierana jest umowa i o tym ,że złożenie zamówienia równoznaczne jest z obowiązkiem zapłaty za to zamówienie . Na bazie danych podanych przez Sprzedawcę Klient może złożyć zamówienie przesyłająć wiadomość w której potwierdzi wybrany sposób dostawy oraz płatności. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży towarów opisanych w zamówieniu. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi po przesłaniiu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia, co jest równoznaczne z przyjęciem oferty złożonej przez Klienta. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą otrzymania korespondencji przez Klienta.
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia dokonanego poprzez serwis internetowy www.goblet.pl jest: zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacja, prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie www.goblet.pl i potwierdzenie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
- Po zamknięciu i potwierdzeniu zamówienia na stronach sklepu www.goblet.pl, Kupujący otrzymuje drogą mailową potwierdzenie złożenia zamówienia-ZAMÓWIENIE ZŁOŻONE, które jest potwierdzeniem złożenia przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów. Wraz z niniejszym powiadomieniem Kupujący otrzymuje również( w postaci załącznika) Regulamin sklepu obowiązujący w momencie składania zamówienia i zaakceptowany przez klienta podczas składania zamówienia.
- Przyjęcie przez Sklep Internetowy każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep- przesłanie maila: POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA zawierającego datę zamówienia oraz numer zamówienia.
- Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę. Zamówienia przygotowywane są do realizacji w dni robocze-od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Zamówienia złożone po godzinie 15:00 w piątek oraz w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone, czyli np. zamówienie złożone w piątek po godz. 15:00 oraz sobotę lub w niedzielę zostanie przekazane do realizacji w poniedziałek następnego tygodnia .
- Zamówienia w Sklepie Internetowym realizowane są wyłącznie na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim. Oferta Sklepu obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Wszystkie produkty prezentowane przez sklep www.goblet.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Zostały legalnie sprowadzone na rynek polski.
- Ceny wszystkich produktów prezentowanych w ofercie sklepu www.goblet.pl zawierają podatek VAT - są cenami brutto. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep internetowy zgodnie z pkt. III 7 .
- Ceny produktów oferowanych w sklepie nie zawierają kosztów dostawy.
- Klienci fizyczni (nie posiadający osobowości prawnej) otrzymują paragon fiskalny lub, gdy sobie tego zażyczą - fakturę VAT na osobę, natomiast klienci instytucjonalni - fakturę VAT - na wszystkie zakupione w sklepie produkty. Złożenie zamówienia upoważnia sklep www.goblet.pl do wystawienia paragonu lub faktury VAT.
- Paragon fiskalny lub faktura VAT są wystawiane w chwili, gdy wszystkie produkty zamówione przez Klienta zostaną skompletowane i przygotowane do wysyłki.
- Sklep zastrzega sobie prawo do żądania zadatku w przypadku towarów nietypowych, takich które sprowadzane są lub produkowane dla danego Klienta na indywidualne zamówienie.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez składającego zamówienie w formularzu zamówienia ( np.podanie nieprawidłowego numeru domu, czy też numeru lokalu ), w wyniku których przesyłka nie dotrze do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki przez Klienta. W takim przypadku koszty związane z ponowną wysyłką ponosi Klient.
V. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail, z informacją, że Jego zamówienie dotarło do sklepu www.goblet.pl.- ZAMÓWIENIE ZŁOŻONE.Wiążąca prawnie obie strony transakcji umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta między Klientem a Sprzedawcą w chwili, gdy sklep www.goblet.pl prześle do klienta e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji tj. POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA.
- Celem zawarcia i realizacji Umowy/Zamówienia Klient zobowiązany jest do podania w formularzu zamówienia swoich danych, numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz poprawnego i aktywnego adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia. Klient może nie podawać tych danych, jednak wówczas nie będzie możliwa realizacja zamówienia.
- Warunkiem dostawy towaru do zamawiającego jest dostępność towaru w magazynie sklepu www.goblet.pl oraz w magazynach dostawców. Informacja o dostępności danego produktu znajduje się na stronie produktu. W przypadku, gdy klient zamówi dany towar i okaże się, że w wyniku błędu technicznego lub błędu obsługi, czy dostawców towar podany jako dostępny w rzeczywistości będzie niedostępny, to wówczas Kupujący zostanie poinformowany o możliwościach alternatywnych zamówień, wydłużeniu czasu oczekiwania, możliwości zakupu innego produktu o podobnych parametrach lub w podobnej cenie, możliwości uzyskania rekompensaty w postaci upustu, którego wielkość zostanie uzgodniona przez strony lub możliwości odstąpienia od umowy.
- W uzasadnionych przypadkach Sklep Internetowy www.goblet.pl zastrzega sobie prawo żądania przedpłaty przed przystąpieniem do realizacji zamówienia np. towary z inicjałami, logotypami lub znakami firmowymi Klienta, towary produkowane specjalnie na zamówienie Klienta.
VI. DOSTAWA
- Sklep Internetowy www.goblet.pl zrealizuje zamówienia Klienta w terminie od 1-16 dni, w zależności od dostępności towaru w magazynie. Przeciętny czas realizacji zamówienia zamyka się w przedziale 48 godzin. Na kartach produktów (szczegółowe informacje na temat produktu) poszczególnych towarów dostępnych w sklepie podany jest czas realizacji zamówienia, na który składają się Dostępność oraz Czas Dostawy.
DOSTĘPNOŚĆ- informuje klienta o tym czy dany towar jest na magazynie lub kiedy będzie dostępny;
CZAS DOSTAWY - to czas w którym towar może trafić do klienta;
Większość towarów oferowanych w sklepie posiada Dostępność : Natychmiast tzn.,że towar znajduje się w naszym magazynie i może być od razu wysłany do klienta. Od razu oznacza wysyłkę tego samego dnia, jeżeli zamówienie zostało złożone do godz. 12:00 i na konto Sklepu internetowego wpłynęła zapłata za to zamówienie, bądź jest to zamówienie za pobraniem. W przypadku zamówienia po godz.12:00 lub braku wpłaty przesyłka zostanie wysłana następnego dnia lub po otrzymaniu przez Sklep internetowy przelewu za zakupiony towar. Nie jest istotne to, kiedy Klient wpłacił pieniądze, lecz to kiedy znajdą się one na koncie Sklepu internetowego.
- W przypadku, gdy Klient zamówi towary, które można skompletować w różnym czasie, okres realizacji zamówienia wydłuża się do czasu skompletowania przez Sklep internetowy ostatniego towaru o najdłuższym terminie realizacji z zamówionych przez Klienta towarów. Jeżeli czas realizacji okaże się dłuższy niż sugerowany na stronie produktu, pracownicy sklepu skontaktują się telefonicznie bądź e-mailem z Klientem, by poinformować o opóźnieniu i potwierdzić chęć dalszej realizacji zamówienia. Jeżeli czas oczekiwania na realizację zamówienia przedłuży się o 10 dni w stosunku do wcześniej ustalonego czasu oczekiwania, to wówczas Klient może otrzymać rekompensatę w postaci uzgodnionego przez strony rabatu lub zrezygnować z dalszej realizacji zamówienia.
- Formę dostawy Klient określa w formularzu zamówienia w momencie składania zamówienia, poprzez wybranie i zaznaczenie odpowiedniej opcji. Klient może skorzystać z jednej z wymienionych poniżej form dostawy towaru:
- przesyłka kurierska
- przesyłka kurierska za pobraniem,
- przesyłka pocztowa polecona,priorytetowa
- przesyłka pocztowa polecona, za pobraniem
- paczkomat InPost
- odbiór osobisty płatność przy odbiorze,
- odbiór osobisty po uprzedniej wpłacie na konto
- NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK POZA GRANICE POLSKI
- Sklep Internetowy www.goblet.pl dołoży wszelkich starań, by czas oczekiwania na zamówienie był możliwie najkrótszy.
- Przesyłki dostarczane firmą kurierską docierają z reguły następnego dnia roboczego po wysłaniu ich przez sklep www.goblet.pl. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę kurierską od momentu jej wysłania to 48 godzin.
PRZESYŁKA 24 H
Przesyłka dotrze do Państwa jak najszybciej tzn. w ciągu 24 h od momentu zakupu, jeżeli:
- dokonacie zakupu wybranego przez Państwa przedmiotu i będzie to przedmiot o dostępności:Natychmiast;
- jeżeli wybraliście opcję wpłata na konto, Państwa pieniądze muszą trafić na konto Sklepu internetowego do godz. 12:00 w dniu zakupu, nie jest ważne kiedy wpłacicie Państwo pieniądze, lecz kiedy trafiają one na konto Sklepu internetowego;
- jeżeli wpłata dotrze do nas do godz. 12:00 niezwłocznie przygotowujemy przesyłkę do wysyłki i następnego dnia tzn. w ciągu 24 h przesyłka powinna trafić do Państwa;
- jeżeli wybierzecie Państwo opcję za pobranie, to również musi to być w dniu zakupu do godziny 12:00, wówczas od razu przystępujemy do przygotowania przesyłki do wysłania;
- dostawa w ciągu 24 h obowiązuje przy zakupach od poniedziałku do czwartku, nie dotyczy dni wolnych od pracy, możliwa jest wysyłka i odbiór w dzień wolny, ale wówczas koszty wysyłki są wyższe niż podane w regulaminie i ustalane indywidualnie zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej (zależą od dnia odbioru, godziny, strefy itp. Firmą kurierską świadczącą usługi dla www.goblet.pl jest firma kurierska DPD
- dostawą 24 h objęte są tylko przesyłki kurierskie;
- Wszystkie przesyłki są należycie spakowane, zabezpieczone oraz ubezpieczone do pełnej wartości.
- Jeżeli przesyłka została wysłana do Klienta, ten jest zobowiązany do jej odebrania z wyłączeniem sytuacji opisanej w pkt. VII
VII. USZKODZENIE TOWARU PODCZAS DOSTAWY
- Mimo staranności przy przygotowywaniu i pakowaniu towaru do wysyłki oraz doborze firmy kurierskiej dostarczającej towar do klienta, może zdarzyć się, iż produkt zostanie dotknięty uszkodzeniami pochodzenia zewnętrznego, powstałymi podczas transportu. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania transportowego ( należy zwrócić uwagę na stan opakowania oraz taśm, którymi oklejono przesyłkę), Klient może odmówić przyjęcia przesyłki powinien jednak zadbać oto, aby kurier rzetelnie wpisał informacje na temat powodu odmowy tzn. że opakowanie było uszkodzone i jaki był to rodzaj uszkodzeń opakowania.
- Jeżeli mimo uszkodzeń opakowania Klient zdecyduje się na odbiór przesyłki powinien sprawdzić w obecności kuriera, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Kurier ma obowiązek na żądanie klienta otworzyć paczkę. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia kurier powinien sporządzić protokół w którym musi znaleźć się informacja o tym, iż opakowanie transportowe było uszkodzone i jaki był to rodzaj uszkodzeń. Ponadto w protokole powinny znaleźć się : numer przesyłki, wyszczególnienie jej zawartości, określenie sposobów zabezpieczenia przesyłki na czas transportu, wyszczególnienie stwierdzonych uszkodzeń towaru, data, godzina oraz numer, imię i nazwisko kuriera, który przesyłkę dostarczył. Oryginał dokumentu stwierdzającego szkodę kurier zobowiązany jest zostawić u Klienta.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru podczas przewozu, pomimo braku śladów uszkodzenia transportowego, już po odjeździe kuriera Klient powinien poinformować o tym kuriera, zgodnie z obowiązującym prawem -Ustawa Prawo Przewozowe z dnia 15 listopada 1984 roku ma na to 7 dni, ale im szybciej to zrobi tym lepiej. Również w tym przypadku kurier zobowiązany jest do ponownego przyjazdu do klienta i sporządzenia protokołu.
- Oryginał protokołu w ciągu 14 dni Klient powinien przesłać na koszt sklepu www.goblet.pl, na adres: Goblet Mirosław Kretkowski, ul. Chartowo 31, 61-245 Poznań. Jest to podyktowane tym, iż jest to najważniejszy i niezbędny dokument w procesie zgłaszania szkody i dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Stroną zajmującą się przygotowaniem dokumentacji i dochodzeniem roszczeń od firmy kurierskiej jest Sklep Internetowy www.goblet.pl .
- O zaistniałej sytuacji- uszkodzeniu towaru Klient informuje Sklep Internetowy www.goblet.pl jak najszybciej, jeżeli jest to możliwe najlepiej w dniu otrzymania przesyłki . Sklep Internetowy najszybciej jak jest to możliwe wymieni Klientowi na swój koszt uszkodzone elementy przesyłki lub wymieni cały produkt, jeżeli wymaga tego rodzaj uszkodzeń. Kwestia wymiany zostanie szczegółowo ustalona przez strony. W przypadku braku możliwości wymiany Klient może zwrócić uszkodzony towar, a sklep www.goblet.pl, zwróci Klientowi koszty towaru plus koszty dodatkowe wynikające z przesłania towaru, czy też przesłania druków reklamacyjnych.
VIII. PŁATNOŚĆ I KOSZT DOSTAWY TOWARU
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- gotówką przy odbiorze przesyłki od doręczyciela - należność pobiera doręczyciel
- gotówką przy odbiorze osobistym - należność pobiera sprzedawca
- przelewem bankowym na konto sklepu www.goblet.pl,
- przelewem poprzez bezpieczne płatności internetowe - PayU.pl
Dane do przelewu:
Goblet Mirosław Kretkowski
ul. Jacewska 46/2
88-100 Inowrocław
Nr konta: BZWBK 27 1090 1362 0000 0000 3610 2514 - Klient powinien dokonać płatności w ciągu 10 dni od dnia zakupu. W przypadku, gdy Klient nie dokona płatności za zakupiony towar w ciągu 10 dni od dnia zakupu, jest to traktowane jako odstąpienie od umowy przez Klienta.
- Koszty przesyłki:
RODZAJ PRZESYŁKI | CENA ZŁ BRUTTO |
PRZESYŁKA KURIERSKA | 13,00 |
PRZESYŁKA KURIERSKA POBRANIOWA | 15,00
|
PRZESYŁKA DO PACZKOMATU | 12,00 |
PRZESYŁKA POCZTOWA POLECONA | cena zależna od wagi i wielkośc przesyłki, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej |
PRZESYŁKA POCZTOWA POLECONA POBRANIOWA | cena zależna od wagi i wielkości przesyłki, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej
|
ODBIÓR OSOBISTY | 00,00 |
Uwaga: w przypadku cenn z cennika Poczty Polskiej należy doliczyć do nich 23% podatek VAT
Poczta Polska - zobacz cennik
4. W przypadku akcji promocyjnych koszty przesyłki mogą ulec zmianie na niższe lub mogą wynieść 0 zł, w zależności od rodzaju akcji promocyjnej. Informacja o niższych kosztach przesyłki zostanie zamieszczona na stronie głównej lub na stronie przedmiotu.
5. Informacje zawarte wpunkcie VIII 3 dotyczą przesyłek na ternie Polski. NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK POZA GRANICE POLSKI.
IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZWROT TOWARU KONSUMENT lub PNPK
- Zgodnie z ustawą Konsument lub PNPK może w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki odstąpić od umowy bez podania przyczyny i dokonać zwrotu towaru zakupionego w sklepie. W sklepie goblet.pl termin ten zostaje wydłużony do 30 dni, co oznacza, iż Konsument lub PNPK ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dniu od daty odebrania towaru. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od daty otrzymania towaru. Konsument lub PNPK musi poinformować Sklep Internetowy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w postaci jednoznacznego oświadczenia, które może być przykładowo wysłane na adres Sprzedawcy tj. Goblet , ul. Chartowo 31, 61-245 Poznań lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: goblet@goblet.pl. Konsument lub PNPK może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do regulaminu sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku o którym mowa w pkt.1 Konsument lub PNPK zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Jeżeli Konsument lub PNPK otrzymał wraz z zakupem gratisy musi je zwrócić wraz z zakupionym towarem. Gratisy muszą zostać zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwrot towaru następuje na koszt Konsumenta lub PNPK.
- Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub PNPK w wypadkach:
- gdy przedmiotem świadczenia, umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub PNPK i służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- świadczenia usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta lub PNPK i został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- W przypadku, gdy Konsument lub PNPK chce odstąpić od umowy, musi :
- Wyraźnie poinformować sklepu www.goblet.pl o chęci odstąpienia od umowy na drodze jednoznacznego oświadczenia przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy np . drogą elektroniczną na adres goblet@goblet.pl lub listem poleconym na adres : Goblet Mirosław Kretkowski, ul. Chartowo 31, 61-245 Poznań w terminie 30 dni od dnia odebrania zakupionego towaru. Liczy się moment złożenia oświadczenia.
- Następnie Konsument lub PNPK zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt na adres : Goblet Mirosław Kretkowski , ul. Chartowo 31 , 61-245 Poznań – zwracanego towaru w terminie 14 dni od złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie przyjmujemy jakichkolwiek przesyłek wysłanych do nas za pobraniem - sklep nie jest w stanie przed odbiorem przesyłki sprawdzić zwartości przesyłki oraz stanu w jakim znajduje się odsyłany produkt.
- Konsument lub PNPK powinien odesłać towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania sklep w przypadku zakupu na fakturę wystawi fakturę korygującą. Oryginał i kopia zostaną wysłane do Konsumenta lub KNPK listem priorytetowym lub pocztą elektroniczną w zależności od tego jakie rozwiązanie preferuje Konsument lub PNPK. Konsument lub PNPK powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sklep Internetowy www.goblet.pl zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta lub PNPK płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub PNPK sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowanyo decyzji Konsumenta lub PNPK o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub PNPK użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub PNPK zgodzi się lub będzie preferował inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument lub PNPK nie ponosi żadnych opłat z tym związanych.
- Sklepowi Internetowemu pozostaje prawo wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwrotu rzeczy lub „dowodu jej odesłania”
-
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie wyłącza uprawnień Konsumenta lub PNPK wynikających z Rękojmi, niezgodności towaru z umową oraz Gwarancji Producenta.
Tutaj możesz pobrać wzór formularza odstąpienia od umowy- word,
Tutaj możesz pobrać wzór formularza odstąpienia od umowy- pdf
X. REKLAMACJE I GWARANCJA
- Sklep Internetowy www.goblet.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowane towary były jak najwyższej jakości. Oferowane przez nas towary są nowe, nieużywane wolne od wad fizycznych i prawnych. W ofercie sklepu mogą pojawić się towary ze zwrotów konsumenckich, ale w takim przypadku przy każdym tego typu produkcie znajduje się informacja o tym fakcie wraz z informacją o ewentualnych niezgodnościach towaru z umową.
- Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu oraz na dołączonych do towaru kartach gwarancyjnych. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionym przez gwaranta lub w materiałach reklamowych przygotowanych przez gwaranta. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta lub KNPK wynikających z nizgodności towaru z umową.
- Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta lub PNPK odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
- W odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta lub PNPK odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia Towaru z elementami cyfrowymi.
- Towar jest zgodny z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:
a)opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
b)przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub PNPK, o którym Konsument lub PNPK powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
6. Aby towar został uznany za zgodny z Umową sprzedaży, musi:
a)nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk
b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi - również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument lub PNPK może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
- nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
- przed zawarciem Umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
- publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta lub PNP o zawarciu Umowy sprzedaży;
c) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument lub PNPK może rozsądnie oczekiwać
d) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi lub PNPK przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jeżeli Konsument lub PNPK, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został poinformowany, iż produkt jest produktem niepełnowartościowym i że konkretna cecha lub cechy produktu odbiegają od cech towaru zgodnego z Umową opisanych w ust.6 powyżej i wyraził zgodę na nabycie towaru niepełnowartościowego
8. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument lub PNPK może żądać jego naprawy lub wymiany.
9.Sprzedawca może:
- dokonać wymiany, gdy Konsument lub PNPK żąda naprawy, lub dokonać naprawy, gdy Konsument lub PNPK żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub PNPK jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
10. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić wymiany lub naprawy w celu doprowadzenia do zgodności Towaru z Umową.
11. Konsument lub PNPK udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie, a Sprzedawca odbiera go na swój koszt. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
12 Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie, od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub PNPK o braku zgodności Towaru z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument lub PNPK go nabył.
13. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument lub PNPK może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdySprzedawca odmówił naprawy lub wymiany Towaru zgodnie z § IX pkt. 1;
- Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową;
- brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową;
- brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków, o których mowa w § 11 ust. 1;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK.
14. Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową.
15. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub PNPK kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia Ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub PNPK o obniżeniu Ceny.
16. Konsument lub PNPK nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową jest istotny.
17. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy Konsument lub PNPK może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta lub PNPK wraz z 18. Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub PNPK zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.
19. W razie odstąpienia od Umowy Konsument lub PNPK niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub PNPK Cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
Sprzedawca dokonuje zwrotu Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub PNPK, chyba że Konsument lub PNPK wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi obciązeniami.
20. Zgłoszenia niezgodności towaru z umową można przekazać w dowolnej formie :
- listownie na adres: Gobet, ul.Chartowo 31, 61-245 Poznań
- elektronicznie na adres: goblet@goblet.pl
- telefonicznie : po numerem 606 886 001
21. W zgłoszeniu reklamcyjnym powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, powinno być określone żądanie Konsumenta lub PNPK oraz dane niezbędne do identyfikacji zamówienia.
23. Klient lub PNPK może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego jednak nie stanowi to warunku do przyjęcia reklamacji. Wzór formyularza reklamacyjnego znajdą Państwo pod poniższymi linkami :
Tutaj możesz pobrać wzór formularza reklamacyjnego- word
Tutaj możesz pobrać wzór formularza reklamacyjnego- pdf
10. Sprzedawca poinformuje Klienta lub PNPK o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w tym terminie, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta lub PNPK .
XI. NIEODPŁATNE USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ SKLEP INTERNETOWY
- Formularz Kontaktowy- przy pomocy formularza umieszonego na stronie internetowej www.goblet.pl Klient może przesyłać uwagi, zapytania do Sprzedawcy. Rezygnacja z usługi następuje w momencie zaprzestania przesyłania wiadomości do Sprzedawcy.
- Usługa Newsletter - każdy Klient, który zapisze się do Newslettera, czyli wpisze swój adres e-mail w formularzu udostępnionym przez Sprzedawcę na stronie sklepu internetowego www.goblet.pl może skorzystać z usługi Newsletter. Po przeslaniu formularza, Klient drogą mailową na podany przez siebie adres poczty elektronicznej otrzymuje potwierdzenie przez Sprzedawcę zapisu do Newslettera. W tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną usługi Newsletter. Za pomocą Newslettera na adres poczty elektronicznej Klienta przesyłane są informacje o produktach oferowanych na stronach serwisu www.goblet.pl. Każdy Newsletter zawiera informację o sposobie rezygnacji z otrzymywania Newslettera. W każdej chwili Klient może zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link rezygnacyjny umieszczony na dole każdej informacji.
- Usługa prowadzenia Konta Klienta możliwa jest po dokonaniu rejestracji w sklepie internetowy www.goblet.pl na zasadach określonych w Regulaminie pkt.III, polega na udostępnieniu Klientowi indywidualnego konta na stronie sklepu www.goblet.pl umożliwiającego Klientowi modyfikację danych podanych podczas Rejestracji, zmianę hasła dostępu, dostęp do historii złożonych przez niego zamówień. Klient, który korzysta z usługi prowadzenia konta, może w każdej chwili żądać usunięcia konta.
- Usługi wymienione w punkcie XI sa świadczone przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
XII. DZIAŁANIA PROMOCYJNE-RABATY NIE SUMUJĄ SIĘ
- Sklep Internetowy www.goblet.pl zastrzega sobie prawo prowadzenia działań promocyjnych w dowolnym czasie i zakresie.
- W przypadku prowadzenia działań promocyjnych polegających na obniżeniu ceny, udzieleniu rabatu obowiązuje zasada NIE SUMOWANIA się rabatów .
-
Zasada NIE SUMOWANIA się rabatów obowiązuje również w przypadku Klientów , którzy maja na stałe przydzielone rabaty np. rabaty dla stałych klientów, rabaty branżowe itd. W takim przypadku rabaty nie sumują się tzn. nie można ich do siebie dodawać, ale klient otrzymuje rabat, który jest dla niego korzystniejszy tzn.wyższy np. jeżeli na stałe klient ma udzielony rabat w wysokości 5%, a promocja mówi o obniżce ceny w wysokości 10%, to klient otrzymuje rabat 10%, a nie 15%. Jeżeli promocja mówi o obniżce 3%, a klient ma przydzielony rabat 5%, to otrzymuje rabat w wysokości 5%, a nie 8%.
XIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zasady przetwarzania i ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH umieszczonych pod adresem: https://www.goblet.pl/zasady-przetwarzania-danych-osobowych.html
XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną oraz inne odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca dołoży starań, aby wszelkie sprawy sporne rozwiązywane były w możliwie najkrótszym terminie i na korzyść Klienta.
- Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich. Rejestr podmiotów uprawnionych wraz z informacją jakimi sprawami poszczególne podmioty zajmują się prowadzony jest przez Prezesa UOKiK i dostępny jest na stronie www.uokik.gov.pl
- Klient może też skorzystać z pośrednictwa unijnej platformy internetowej ODR i złożyć swoją skargę pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Sprzedawca nie wyraża zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem, będzie miało miejsce we właściwym sądzie, zgodnie z zapisami przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), będą rozpatrywane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami innymi niż PNPK Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego takim Przedsiębiorcą.
- Klient zobowiązany jest do informowania sklepu www.goblet.pl o wszelkich zmianach mających wpływ na realizację umowy, w szczególności o zmianach danych teleadresowych koniecznych do doręczenia przesyłek.
- Klient zobowiązany jest do korzystania z serwisu www.goblet.pl zgodnie z przepisami obowiązującymi na ternie Rzeczyposolitej Polskiej oraz na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie.
- Klient zobowiązany jest korzystać z serwisu www.goblet.pl w sposób nie zakłócający jego działania, tzn. nie stosować złośliwego oprogramowania bądź urządzeń.
- Klient zapoznaje się z regulaminem i akceptuje regulamin przy każdorazowych zakupach w sklepie- akceptuje regulamin obowiązujący w momencie zakupu.
- Regulamin obowiązujący w momencie zakupu dołączony jest w postaci załącznika do powiadomienia o złożeniu zamówienia przez Klienta, które wysyłane jest do Kupującego mailem po złożeniu zamówienia, na adres podany przez Klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nanoszenia zmian w niniejszym regulaminie.
Regulamin sklepu do dnia 09.01.2017
Regulamin sklepu do dnia 24.05.2018
Załącznik nr 1 do o Regulaminu
Goblet Mirosław Kretkowski
Ul. Chartowo 31
61-245 Poznań
kom.: 606 887 979
tel.:61/8797137
mail: goblet@goblet.pl
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
( wypełnia kupujący w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Nr zamówienia internetowego/ nr paragonu/ nr faktury.............................................
Imię i Nazwisko konsumenta................................................................................
Adres :
ulica, nr domu/nr mieszkania: ……………………………………………………..............
kod pocztowy, miasto: ...........................................................................................................
numer telefonu:………………………………………………………………………............
Data otrzymania /odbioru towaru ….…................................................................................
Zgodnie z przysługującym mi prawem informuję o odstąpieniu od Umowy sprzedaży poniższych produktów zakupionych w sklepie www.goblet.pl :
Lp. | NAZWA ZAKUPIONEGO PRODUKTU | ILOŚĆ SZTUK |
| | |
| | |
| | |
| | |
W związku z odstąpieniem od Umowy sprzedaży zgadzam się* na zwrot płatności za pośrednictwem rachunku bankowego numer:
………………………………………………………………………………………………….
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać:
- pocztą ( najlepiej poleconą ) na adres: Goblet Mirosław Kretkowski,ul.Chartowo 31, 61-245 Poznań
- mailem na adres: goblet@goblet.pl
…………………………………………….
Data i podpis konsumenta (-ów)
*proszę nie wypełniać w przypadku braku zgody