REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.goblet.pl


Sklep internetowy, działający i dostępny pod domeną www.goblet.pl, stanowi własność firmy „ Goblet „ Mirosław Kretkowski  wpisanej do ewidencji działalności gospodarczej Prezydenta Miasta Poznania  pod numerem ew.70589, zarejestrowanej w Inowrocławiu, ul. Jacewska 46/2  prowadzącej działalność gospodarczą w Poznaniu, ul.Chartowo 31  o numerze     NIP: 556-112-19-27 , REGON 02476768 .

Tel. 61/87 97 137 lub 606/ 690 680 ,
e-mail: goblet@goblet.pl,

konto bankowe:

Goblet Mirosław Kretkowski

ul. Jacewska 46/2

88-100 Inowrocław

BZWBK 27 1090 1362 0000 0000 3610 2514


Adres do korespondencji, pod który należy kierować zwroty oraz wszelką korespondencję :
Goblet Mirosław Kretkowski
ul. Chartowo 31,  61-245 Poznań

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

  1. Klientem serwisu www.goblet.pl może być pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca, którzy  zarejestrują się w bazie danych sklepu jako Klient posiadający unikatowy login i hasło i  wypełnią formularz zamówienia. Jednocześnie klient oświadcza, że wpisane przez niego dane są kompletne oraz zgodne ze stanem faktycznym.
  2. Administratorem sklepu oraz sprzedawcą jest firma „Goblet” Mirosław Kretkowski
    Korzystanie z serwisu www.goblet.pl odbywa się na zasadach określonych niniejszym regulaminem sklepu.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie www.goblet.pl jest jednoznaczne z akceptacją przez klienta regulaminu oraz zasad sprzedaży.
  4. Klient, składający zamówienie w sklepie www.goblet.pl wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją zamówienia, na przesyłanie - o ile wyrazi  na to zgodę - newsleetera, informacji o promocjach i nowościach oraz na kontaktowania się pracowników sklepu z Klientem celem prawidłowej  finalizacji transakcji
  5. Sklep www.goblet.pl zastrzega sobie prawo do dodawania, usuwania towarów, modyfikacji ich cen oraz terminów realizacji zamówień, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i tworzenia ofert specjalnych oraz zmieniania regulaminu zakupów celem dostosowania go obowiązujących przepisów prawa oraz warunków technicznych sklepu.
  6. Wygląd towarów może nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciach, gdyż nie zawsze na zdjęciu udaje się w 100 % odwzorować rzeczywisty  wygląd przedmiotu, jednakże slep www.goblet.pl dołoży wszelkich starań, aby zdjęcia jak najdokładniej oddawły rzeczywisty wgląd towarów.  Ze względu na możliwe nieścisłości zdjęcia nie stanowią one oferty w świetle prawa.
  7. Zdjęcia wykorzystywane w sklepie internetowym www.goblet.pl są własnością firm  / producentów będących dostawcami towarów oferowanych w sklepie www.goblet.pl bądź firmy Goblet  i nie mogą być  kopiowane i wykorzystywane do celów komercyjnych bez uprzedniej zgody uzyskanej od właścicieli zdjęć.

II. ZAMÓWIENIE I TOWAR

  1. Sklep znajdujący się pod adresem goblet.pl, służy do dokonywania zakupów artykułów pokazanych na stronie, za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Dopuszcza się możliwość składania zamówień drogą:
    mailową na adres : goblet@goblet.pl
    lub telefoniczną 61/87 97 137 ; 606 887 979
  3. W przypadku składania zamówienia drogą telefoniczną, klient zobowiązany jest do podania  wszelkich niezbędnych danych potrzebnych do realizacji zamówienia tj. nazwa przedmiotu, model, cena, adres do wysyłki, telefon kontaktowy .
  4. Osoba przyjmująca zamówienie telefoniczne po zakończeniu rozmowy skontaktuje się ponownie z klientem ( w przeciągu 1/2 h ) celem potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji i potwierdzenia podanych przez klienta danych . Jeżeli jest taka możliwość  ( klient posiada adres e-mail i ma możliwość odebrania poczty elektronicznej ) osoba przyjmująca zamówienie prześle na adres klienta e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji i z potwierdzeniem danych potrzebnych do realizacji zamówienia. W przypadku, gdy przesłane dane będą zgodne z zamówieniem klienta, jest  on zobowiązany do odpowiedzenia na niniejszego maila,wystarczy odpowiedź TAK. W  przypadku zmian, klient  zobowiązany jest do naniesienia   niezbędnych   poprawek i  i odesłania  maila z naniesionymi zmianami.
  5. Podstawowym warunkiem realizacji  zakupów dokonanych poprzez serwis internetowy www.goblet.pl  jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie goblet.pl, wybór formy płatności, zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacja oraz  przesłanie zamówienia.
  6. Po zamknięciu i potwierdzeniu  zamówienia na stronach sklepu www.goblet.pl  , Kupujący otrzymuje drogą mailową POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA nr …  , które jest potwierdzeniem złożenia przez Klienta  oferty zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów
  7. Przyjęcie przez Sklep każdego złożonego zamówienia jest automatyczni potwierdzane drogą e-mailową . Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia realizacji zamówienia przez Sklep- przesłanie maila: POTWIERDZENIE  PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA nr …  zawierającego numer zamówienia, dane zamawiającego, adres do wysyłki  oraz nazwę  i cenę zamawianego przedmiotu wraz kosztami wysyłki .
  8. Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia przygotowywane są do realizacji  od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 19:00.  Zamówienia złożone po godzinie 19:00  w piątek oraz w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone, czyli np. zamówienie złożone w piątek po godz. 19:00 oraz  sobotę lub w niedzielę zostanie  przekazane do realizacji  w poniedziałek następnego tygodnia .
  9. Zamówienia w Sklepie są realizowane wyłącznie na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim. Oferta Sklepu obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  10. Wszystkie produkty prezentowane  przez sklep www.goblet.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Zostały legalnie sprowadzone na rynek polski.
  11. Ceny wszystkich produktów prezentowanych w ofercie sklepu www.goblet.pl zawierają podatek VAT - są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena produktu aktualna i widoczna na stronach sklepu internetowego w chwili składania zamówienia. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep  zgodnie z pkt. II 3  .
  12. Ceny produktów oferowanych w sklepie  nie zawierają kosztów dostawy .
  13. Klienci fizyczni (nie posiadający osobowości prawnej) otrzymują paragon fiskalny lub, gdy sobie tego zażyczą - fakturę VAT, natomiast klienci instytucjonalni - fakturę VAT - na wszystkie zakupione w sklepie produkty. Złożenie zamówienia  upoważnia sklep www.goblet.pl do wystawienia paragonu lub faktury VAT.
  14. Paragon fiskalny lub faktura VAT są wystawiane w chwili, gdy wszystkie produkty zamówione przez Klienta zostaną skompletowane i przygotowane do wysyłki.
  15. Sklep zastrzega sobie prawo telefonicznego weryfikowania zamówień, które zostaną opłacane przez Klienta w opcji „za pobraniem”. Sklep zastrzega sobie również prawo do żądania zadatku  w przypadku towarów  nietypowych,takich, które sprowadzane są lub produkowane dla poszczególnego Klienta na indywidualne zamówienie.
  16. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez składającego zamówienie w formularzu zamówienia ( np.podanie nieprawidłowego numeru domu, czy też numeru lokalu ) , w wyniku których przesyłka nie dotrze do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki przez Klienta. Koszty związane z ponowną wysyłką  ponosi Klient.

III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail, z informacją, że Jego zamówienie dotarło do sklepu www.goblet.pl. - POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA nr … Wiążąca prawnie obie strony transakcji umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta między Klientem a sklepem w chwili, gdy sklep www.goblet.pl prześle do klienta  e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji tj. POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA nr …  .
  2. Klient zobowiązany jest do podania w formularzu zamówienia swoich danych, numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  3. Warunkiem dostawy towaru do zamawiającego jest dostępność towaru w magazynie sklepu www.goblet.pl oraz  w magazynach dostawców . Informacja o dostępności danego  produktu znajduje się na stronie produktu . W przypadku , gdy klient zamówi jakiś produkt i okaże się ,że w wyniku błędu technicznego lub błędu obsługi  czy dostawców  towar podany jako dostępny w rzeczywistości będzie niedostępny , to wówczas kupujący zostanie poinformowany o możliwościach alternatywnych zamówień, wydłużeniu czasu oczekiwania, możliwości zakupu innego produktu o podobnych parametrach lub w podobnej cenie, możliwości uzyskania rekompensaty w postaci upustu , którego wielkość zostanie uzgodniona przez strony  lub możliwości odstąpienia od umowy.
  4. W uzasadnionych przypadkach sklep www.goblet.pl zastrzega sobie prawo żądania przedpłaty przed przystąpieniem do realizacji zamówienia np. towary z inicjałami, logotypami lub znakami firmowymi Klienta, towary produkowane specjalnie na zamówienie Klienta.

IV. DOSTAWA

  1. Sklep internetowy www.goblet.pl zrealizuje zamówienia Klienta w terminie od 1-16 dni, w zależności od dostępności towaru w magazynie. Przeciętny czas realizacji zamówienia zamyka się w przedziale 48 godzin. Przy towarze znajdującym się w sklepie  o ile jest to możliwe podany jest czas realizacji zamówienia.
  2. W przypadku, gdy Klient zamówi towary, które można skompletować w różnym czasie, okres realizacji zamówienia wydłuża się do czasu skompletowania  przez sklep ostatniego towaru o najdłuższym terminie realizacji z zamówionych przez Klienta towarów. Jeżeli czas realizacji okaże się dłuższy niż sugerowany na stronie produktu, pracownicy sklepu skontaktują się telefonicznie bądź e-mailem z Klientem, by poinformować o opóźnieniu i potwierdzić chęć dalszej realizacji zamówienia . Jeżeli czas oczekiwania na realizację zamówienia przedłuży się o 10 dni w stosunku do wcześniej ustalonego czasu oczekiwania , to wówczas klient może otrzymać rekompensatę w postaci uzgodnionego przez strony rabatu lub zrezygnować z dalszej realizacji zamówienia .
  3. Formę dostawy Klient określa w  formularzu zamówienia w momencie składania zamówienia , poprzez wybranie  i zaznaczenie odpowiedniej opcji . Klient może skorzystać z jednej z wymienionych poniżej form dostawy towaru:
    • przesyłka kurierska
    • przesyłka kurierska pobraniowa,
    • przesyłka pocztowa polecona ,priorytetowa
    • przesyłka pocztowa polecona,  pobraniowa
    • odbiór osobisty płatność przy odbiorze,
    • odbiór osobisty po uprzedniej wpłacie na konto
  4. Sklep internetowy www.goblet.pl dołoży wszelkich starań, by czas oczekiwania na zamówienie był możliwie najkrótszy.
  5. Przesyłki dostarczane firmą kurierską docierają z reguły następnego dnia roboczego po wysłaniu ich przez sklep www.goblet.pl. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę kurierską to 48 godzin.

    PRZESYŁKA 24 H
    Przesyłka dotrze do Państwa jak najszybciej tzn. w ciągu 24 h od momentu zakupu , jeżeli:
    • dokonacie zakupu wybranego przez Państwa przedmiotu
    • jeżeli wybraliście opcję wpłata na konto, Wasze pieniądze muszą trafić na konto sklepu do godz. 12:00 w dniu zakupu.Nie jest ważne kiedy Wy wpłacicie pieniądze, lecz kiedy trafiają one na nasze konto
    • jeżeli wpłata dotrze do nas do godz. 12: 00 przygotowujemy przesyłkę do wysyłki i następnego dnia tzn. w ciągu 24 h trafia ona do Państwa
    • jeżeli wybierzecie Państwo opcję za pobranie , decyzja musi być podjęta w dniu zakupu do godziny 12:00 , wówczas od razu przystępujemy do przygotowania przesyłki do wysłania i w ciągu 24 h trafia ona do Państwa rąk
    • dostawa w ciągu 24 h obowiązuje przy zakupach od poniedziałku do czwartku, nie dotyczy dni wolnych od pracy , możliwa jest wysyłka i odbiór w dzień wolny , ale wówczas koszty wysyłki są wyższe niż podane w regulaminie i ustalane indywidualnie zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej (zależą od dnia odbioru, godziny , strefy itp.)
    • dostawą 24 h objęte są tylko przesyłki kurierskie
  6. Wszystkie przesyłki są należycie spakowane, zabezpieczone oraz ubezpieczone .
  7. Jeżeli przesyłka została wysłana do Klienta, ten jest zobowiązany do jej odebrania z wyłączeniem sytuacji opisanej w pkt.8
  8. Mimo staranności przy doborze firmy kurierskiej dostarczjącej towar do klienta, może zdarzyć się, iż produkt zostanie dotkniety uszkodzeniami pochodzenia zewnętrznego, powstałymi podczas transportu. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania transportowego ( należy zwrócic uwagę na stan opakowania oraz taśm , którymi oklejono przesyłkę), Klient może odmówić przyjęcia przesyłki powinien jednak zadbać oto, aby kurier rzetelnie wpisała informacje na temat powódu odmowy , rodzaj uszkodzeń opakowania .

Jeżeli mimo  uszkodzeń opakowania Klient zdecyduje się na odbór przesyłki jego obowiązkiem jest sprawdzenie w obecności kuriera, czy towar nie uległ  uszkodzeniu w transporcie.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru podczas przewozu, Klient powinien poinformować o tym kuriera, który zobowiązany jest ( zgodnie z umową z firmą kurierską)  do spisania pisemnego protokołu zawierającego: numer przesyłki, wyszczególnienie jej zawartości, określenie sposobów zabezpieczenia przesyłki na czas transportu, wyszczególnienie stwierdzonych uszkodzeń towaru, datę, godzinę oraz numer, imię i nazwisko kuriera, który przesyłkę dostarczył. Oryginał dokumentu stwierdzającego szkodę kurier zobowiązany jest zostawić u Klienta.  Klient powinien możliwie najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą, by poinformować o uszkodzeniu przesyłki.

Jeżeli brak jest śladów uszkodzenia opakowania transportowego, uszkodzenie towaru zostało stwierdzone po otwarciu przesyłki już po odjeździe kuriera, należy ponownie wezwać kuriera. Kurier w tym przypadku również zobowiązany jest do sporządzenia protokołu i pozostawienia oryginału u Klienta

Oryginał protokołu w ciągu 14 dni   Klient  powinien przesłać na koszt sklepu www.goblet.pl , na  dres: Goblet Mirosław Kretkowski, ul. Chartowo 31, 61-245 Poznań. Jest to podyktowane tym, iż jest to najważniejszy i niezbędny dokument  w procesie zgłaszania szkody i dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Stroną zajmującą się przygotowaniem dokumentacji i dochodzeniem roszczeń od firmy kurierskiej  jest firma Goblet, właściciel konta gobletpl.

O zaistniałej sytuacji Klient informuje sklep www.goblet.pl jak najszybciej, jeżeli jest to możliwe najlepiej w dniu zaistnienia zdarzenia. Sklep www.goblet.pl najszybciej jak jest to możliwe wymieni Klientowi na swój koszt uszkodzone elementy przesyłki lub wymieni cały produkt, jeżeli wymaga tego rodzaj uszkodzeń. Kwestia wymiany zostanie szczegółowo ustalona przez strony.Wprzypadku braku możliwości wymiany Klient może zwrócić uszkodzony towar, a sklep www.goblet.pl, zwróci Klientowi koszty towaru plus koszty dodatkowe wynikające z przesłania towaru, czy też przesłania  druków reklamacyjnych.

V. PŁATNOŚĆ I KOSZT DOSTAWY TOWARU

  1. Klient może wybrać trzy formy płatności za zamówione towary:
    • gotówką przy odbiorze przesyłki od doręczyciela  - należność pobiera doręczyciel
    • gotówką przy odbiorze osobistym  - należność pobiera sprzedawca
    • przelewem bankowym na konto sklepu www.goblet.pl,
    • przelewem poprzez bezpieczne płatności internetowe - platności.pl
    Dane do przelewu:
    Goblet Mirosław Kretkowski
    ul. Jacewska 46/2
    88-100 Inowrocław
    Nr konta:  BZWBK 27 1090 1362 0000 0000 3610 2514
  2. W przypadku, gdy klient nie dokona płatności za zakupiony towar w ciągu 10 dni  od dnia zakupu , wówczas jest to traktowane jako odstąpienie od umowy przez Klienta.

    Koszty przesyłki:
    RODZAJ PRZESYŁKI CENA  ZŁ BRUTTO
    PRZESYŁKA KURIERSKA 16,00
    PRZESYŁKA KURIERSKA  POBRANIOWA 20,00
    PRZESYŁKA POCZTOWA POLECONA
    16,00
    PRZESYŁKA POCZTOWA POLECONA  POBRANIOWA 20,00
    ODBIÓR OSOBISTY 00,00

W przypadku akcji promocyjnych koszty przesyłki moga ulec zmianie na niższe lub mogą wynieść  0 zł, w zależności od rodzaju akcji promocyjnej . Informacja o niższych kosztach przesyłki zostanie zamieszczona na stronie głównej.

VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2   Klient może w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki zrezygnować z kupionego w sklepie www.goblet.pl towaru bez podania przyczyny.
    O fakcie tym kupujący powinien powiadomić sklep na drodze pisemnej.
  2. W przypadku o którym mowa w pkt.1 Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru nie później niż w terminie 14 dni.
  3. Jeżeli do zakupionego towaru dodawane były GRATISY, to wówczas kupujący musi je zwrócić  wraz z zakupionym  towarem.
  4. Gratisy muszą zostać zwrócone w stanie niezmienionym chyba,że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu
  5. Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego.
  6. Zwracany towar zostanie przyjęty wtedy, gdy Klient odeśle go w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  7. Zwrotowi nie podlegają towary określone na stronach sklepu jako „na zamówienie”. Punkt ten dotyczy towarów  wykonanych specjalnie na zamówienie klienta, towarów na których zostały naniesione oznaczenia klienta np. dedykacje, monogramy, logotypy itp. Prawu zwrotu nie podlegają towary używane przez klienta. Produkty używane  nie będą przyjmowane jako zwrot.
  8. W przypadku, gdy Klient chce odstąpić od umowy, musi zastosować się do opisanej poniżej procedury:
    • Klient,  zobowiązany jest do poinformowania sklepu www.goblet.pl o chęci zwrotu-  przesyłając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy: drogą elektroniczną na adres goblet@goblet.pl lub  listem poleconym na adres : Goblet Mirosław Kretkowski, ul. Chartowo 31, 61-245 Poznań w  terminie   10 dni od dnia odebrania zakupionego towaru. Liczy się moment wysłania listu.
      Na oświadczeniu klient powinien podać numeru konta na jaki nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar.
    • Następnie Klient zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt na  adres : Goblet Mirosław Kretkowski , ul. Chartowo 31 , 61-245 Poznań  – zwracanego towaru w terminie 14 dni od złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie przyjmujemy jakichkolwiek przesyłek wysłanych do nas za pobraniem - sklep nie jest w stanie przed odbiorem  przesyłki  sprawdzić zwartości przesyłki oraz stanu w jakim znajduje się odsyłany produkt.
    • Klient powinien odesłać towar  w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach  zwykłego zarządu.
    • W przypadku, gdy klient dostarczy do Kupującego towar , który był użytkowany, to wówczas towar nie zostanie przyjęty i Sprzedający odeśle go  z powrotem do Kupującego
    • Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania sklep  w przypadku zakupu na fakturę VAT  wystawi fakturę korygującą. Oryginał i kopia zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej.
    • W przypadku zwrotu sklep zobowiązany jest  do zwrócenia  pieniędzy wpłaconych przez klienta  w terminie 10 dni od  dnia otrzymania zwróconego towaru. Zwrot nastąpi na numer konta podany przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy .

9. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie wyłącza uprawnień Klienta wynikających z odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru oraz gwarancji producenta.

10. Przypominamy, iż konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

VII. REKLAMACJE I GWARANCJA

  1. Sklep internetowy www.goblet.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowane towary były jak najwyższej jakości.
  2. W przypadku produktów objętych gwarancją producenta, Klientowi przysługuje prawo skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych .
  3. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu lub na dołączonych do towaru kartach gwarancyjnych. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionym przez gwaranta lub w materiałach reklamowych przygotowanych przez gwaranta. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową.
  4. W przypadku, gdy została stwierdzona niezgodność towaru z umową Kupujący ma prawo  poinformować  o tym fakcie sprzedawcę przedstawiając opis niezgodności towaru z umową. Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o niezgodności towaru z umową w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tej niezgodności. Później jego prawo wygasa.
  5. W przypadku niezgodności towaru z umową Sprzedawca zobowiązuje się poinformować Kupującego o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni. W  przypadku uznania roszczeń Kupującego przysługuje mu  wymiana lub naprawa wadliwego towaru, a jeżeli nie jest to możliwe lub jeżeli narazi to Kupującego na znaczne niedogodności  prawo do żadania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy ( Klient nie może od umowy odstąpić, gdy niezgodnść z umową jest nie istotna ). W przypadku obniżenia ceny Sprzedający zwróci  na konto Kupującego kwotę odpowiadającą ustalonej obniżce ceny, a w przypadku odstąpienia od umowy równowartość  towaru  plus koszty przesyłki- zwrot na konto Kupującego nastąpi w terminie 7 dni.
  6. Reklamacje najlepiej jest składać w formie pisemnej, drogą elektoniczną na adres goblet@goblet.pl  lub pocztową na adres Gobet, ul.Chartowo 31, 61-245 Poznań. Reklamacje można również składać telefonicznie po numerem 606 886 001.

 

VIII. DZIAŁANIA PROMOCYJNE

  1. Sklep internetowy www.goblet.pl zastrzega sobie prawo prowadzenia działań promocyjnych w dowolnym czasie i zakresie.
  2. W przypadku prowadzenia  działań promocyjnych polegających na obniżeniu ceny, udzieleniu rabatu obowiązuje zasada NIE SUMOWANIA się rabatów .
  3. Zasada NIE SUMOWANIA się rabatów obowiązuje również w przypadku Klientów , którzy maja na stałe przydzielone rabaty np. rabaty dla stałych klientów, rabaty branżowe  itd. W takim przypadku rabaty nie sumują się tzn. nie można ich do siebie dodawać , ale klient otrzymuje rabat , który jest dla niego korzystniejszy tzn. wyższy, jeżeli na stałe klient ma udzielony rabat w wysokości 5 % , a promocja mówi o obniżce ceny w wysokości 10% , to klient otrzymuje rabat 10% , a nie 15 %  . Jeżeli promocja mówi o obniżce 3% , a klient ma przydzielony rabat 5% , to otrzymuje rabat w wysokości 5% , a nie 8% .

 

IX. DANE OSOBOWE

  1. Skadając zamówienie w sklepie goblet.pl Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie goblet.pl oraz na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak nie wyrażenie zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia realizację zamówienia przez sklep. Klient ponosi odpowiedzialniość za podanie nieprawdziwych lub błędnych danych osobowych.
  2. Klient, który trafił do sklepu www.goblet.pl  poprzez portal www.ceneo.pl i dokonał zakupu w sklepie www.goblet.pl  w dniu wizyty lub  przeciągu 30 dni od dnia pierwszej wizyty w sklepie www.goblet.pl, wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail do Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep www.goblet.pl oraz Grupa Allegro sp. o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji  w Sklepie www.goblet.pl ( zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).
  3. Dane osobowe Klienta są chronione zgodnie z ustawą 29.08.1997 roku o Ochronie Danych osobowych w sposób uniemożliwiających dostęp do nich osób trzecich.
  4. Jeżeli Klient wyrazi dodatkową zgodę, wówczas jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu  informowania Klienta o promocjach, nowościach,wyprzedażach.
  5. Klienci mają prawo  wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

X. OBOWIĄZKI KLIENTA

  1. Klient zobowiązany jest do informowania sklepu www.goblet.pl o wszelkich zmianach mających wpływ na realizację umowy, w szczególności o zmianach danych teleadresowych koniecznych do doręczenia przesyłek, a także o zmianach kontaktowego adresu e-mail i numeru telefonu pod rygorem skutków doręczenia pism lub wiadomości e-mail wysyłanych na adresy nie zaktualizowane.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.goblet.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w regulaminie i  opisie produktu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

W przypadku pytań, czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Tel. Kom. 606/690 680
61/ 87 97 137
goblet@goblet.pl

Dostawa 24h
Śledzenie przesyłki
Jak do nas trafić
Newsletter